Wakacyjne wyjazdy dzieci i młodzieży

DZIEŃ VI

W sobotę 24 sierpnia spotkaliśmy się aby podsumować cały tydzień wakacyjnych wyjazdów. To czas podziękowań i wdzięczności dla wszystkich tych którzy przyczynili się do tego że po raz kolejny dało się zorganizować taki wakacyjny wypoczynek. Szczególne podziękowania dla dzieciaków bo to przecież oni byli głównymi bohaterami tych dni. Wierzymy ze był to dla nich czas prawdziwego wypoczynku i relaksu przed pierwszym dzwonkiem szkolnym. DZIĘKUJEMY !!!!!🥰🥰🥰🥰
P.S Dzisiaj głównie grillowaliśmy ale dzięki uprzejmości Pana Łukasza Sitka mogliśmy również zobaczyć z bliska prawdziwy samochód rajdowy. Bardzo dziękujemy 🤩🤩

DZIEŃ V

Ostatni wyjazdowy dzień naszych półkolonii był dziękczynieniem Panu Bogu za cały mijający tydzień. Odwiedziliśmy sanktuaria Maryjne. O godzinie 10 uczestniczyliśmy we Mszy Świętej w Sanktuarium Matki Bożej w Hałcnowie. W czasie Mszy Świętej polecaliśmy Matce Bożej ks. Michała który w tej parafii rozpoczyna posługę duszpasterską. Następnie pojechaliśmy do Rychwałdu gdzie również pokłoniliśmy się Matce Bożej w Jej Sanktuarium Na koniec dnia tradycyjnie wróciliśmy na pyszny obiad. Jutro dzień podsumowania i podziękowań oraz oczywiście grill 🥰🥰😇

DZIEŃ IV

Kolejny dzień wakacyjnego wypoczynku ze św. Klemensem, tradycyjnie spędziliśmy w Hermanicach gdzie korzystając z gościnności Oo. Dominikanów relaksowaliśmy się uczestnicząc w grach i zabawach muzyczno- sportowych pod przewodnictwem niezastąpionego P. Tomka Kamińskiego. Serdeczne dzięki. Bóg zapłać za ten dzień.

DZIEŃ III

Kolejny dzień, kolejna przygoda. Tym razem wybraliśmy się na wycieczkę w góry. Rano wyjechaliśmy kolejką na Szyndzielnie a stamtąd już na nogach przeszliśmy na Klimczok stamtąd zeszliśmy niebieskim szlakiem do Szczyrku. Mimo niesprzyjającej aury dzieciaki dały radę. Zrobiliśmy tego dnia ponad 11 km w terenie górskim. Szacunek🤩🤩 Dziękujemy szczególnie P. Szymonowi Rochowiakowi, przewodnikowi beskidzkiemu który prowadził nas bezpiecznie po górskich szlakach. 🥰🥰

DZIEŃ II

Drugi dzień wakacyjnych wyjazdów ze św. Klemensem zaprowadził nas poza granice kraju do Czeskiej Ostrawy gdzie zwiedziliśmy tamtejsze ZOO. Pogoda nam sprzyjała i spędziliśmy bardzo aktywnie czas.

DZIEŃ I

19 sierpnia rozpoczęły się w naszej parafii coroczne wakacyjne wyjazdy dla dzieci i młodzieży. W pierwszym dniu odwiedziliśmy zamek w Grodźcu Śląskim, poznaliśmy jego ciekawą historię dzięki uprzejmości wspaniałych przewodników którzy w ciekawy sposób opowiedzieli nam o tym miejscu. Później był czas na zabawę i wygibasy 😁🥰